ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

چگونه با گوشی آیفون خود عکس‌های سه بعدی بگیریم؟

iran-stars.com


با پیشرفت تکنولوژی و ورود روز افزون نمایشگرهای سه بعدی به بازار و افزایش تب بازار سه بعدی‌ها این جنگ به بازار تلفن‌های هوشمند هم رسید و ال جی و اچ تی سی با عرضه تلفن‌های هوشمند با قابلیت عکاسی سه بعدی و نمایشگر سه بعدی رسماً ورود سه بعدی‌ها را به حوزه اسمارت فون ها اعلام کردند و مطمئناً این پایان راه نخواهد بود و کمپانی‌های دیگری هم محصولات مشابهی را روانه بازار خواهند کرد.در خصوص عکاسی سه بعدی همان طور که بهتر از من می‌دانید نیاز به یک جفت دوربین در یک راستا است تا بتوان با آن به امر عکاسی سه بعدی پرداخت و کمپانی‌هایی مانند سونی اریکسون هم با ارایه نرم افزاری در گوشی‌های خود این امکان را با یک دوربین به وجود آوردند.


اما اگر یکی از محصولات کمپانی معتبر اپل را داشتیم و هوس عکاسی سه بعدی به سرمان زد چه باید کرد؟ توسعه دهندگان و برنامه نوسان پلتفرم iOS تنهایتان نخواهند گذاشت و با ارایه یک اپلیکیشن کاربردی و ساده شما را به این آرزو که دست نیافتنی می‌نمود رسانده‌اند. Snapily3D آن اپلیکیشن مورد نظر است که خدمتتان عرض کرده بودم.حال که اپل به فکر کاربرانش نیست و محصولی با قابلیت سه بعدی عرضه نداشته است (البته تاکنون و شاید در آینده این مهم اتفاق بیفتد) Snapily3D  می‌تواند شما را در عکاسی و فیلم برداری در حالت سه بعدی یاری کند.این برنامه با گوشی‌های هوشمند آیفون ۳GS،آیفون ۴ و آیفون ۴S ونیز آی پاد لمسی نسل ۳ به بالا و تبلت زیبا و دوست داشتنی iPad سازگاری کامل دارد و این قابلیت را دارد که فیلم و عکس‌های گرفته شده را مستقیماً در توییتر،یوتیوب ،فلیکر و فیس بوک با دیگران به اشتراک گذاشت.
 
این اپلیکیشن در حال حاضر در اپ استور اپل با قیمت ۱٫۹۹ دلار قابل خرید می‌باشد و کافیست با زدن یک عینک مخصوص نمایش تصاویر سه بعدی از عکاسی یا فیلم برداری خود لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد