ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

فروش ویژه مجموعه جدید نرم افزار و بازی موبایل 2013


پکیج نرم افزار و بازی موبایل 2013
 مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های موبایل !  سازگاری کامل با تمام گوشی های و سیستم عامل های قدیمی و جدید  - iPhone, Samsung, Nokia, HTC, LG, Sony, Sony Ericsson, Motorolla & ...  - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی محتویات مجموعه و ...  ارزش نرم افزارها و بازی های این مجموعه چندین میلیون تومان است !
- هزاران بازی جدید و باکیفیت در ژانر های مختلف برای تمام گوشی ها !  - هزاران نرم افزار جدید و کاربردی در موضوعات مختلف برای تمام گوشی ها !  پکیج اورجینال و شکیل 8 DVD اورجینال + کتابچه فیزیکی راهنما با قیمتی استثنایی

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 22,800تومانخرید پستی پکیج نرم افزار و بازی موبایل 2013
نظرات 2 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

سعید پرشین سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام شما در سایت من لینک هستید لطفا مرا دوباره لینک کنید.سپاس.
http://persian-clup.blogsky.com
پرشین کلوپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد