ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

8 اشتباه مهم در رژیم های لاغری

iran-stars.com


1 - محاسبات غلط
اولین و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.

2 - بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.

کاهش مایعات به میزان مایعات دریافتی بستگی ندارد بلکه مستقیماً به توانایی بدن در نگهداری مایعات ارتباط دارد. در این برنامه‌ها چربی بدن کاهش نمی‌یابد بلکه در واقع تنها پروتئین از دست می‌رود که برای کلیه‌ها بسیار خطرناک است. هنگامی که این نوع رژیم‌ها موقتا قطع شوند فرد مجدداً با افزایش وزن به صورت چربی مواجه می‌شود و اغلب می‌بینیم که فرد حتی چاق‌تر از زمان قبل از رژیم شده است.

ادامه مطلب ...

با این 20نکته بهداشتی بی نظیر خود را جوان نگه دارید!

iran-stars.com


من آدم نسبتا سالمی هستم و هرکس من را می‌بیند سن من را کمتر از آنچه واقعا هست حدس می‌زند، علت این مسئله کاملا مشخص است؛ من تمام توصیه‌هایی‌ را که به بیمارانم می‌کنم‌، خودم هم به کار میبرم. در واقع نکات زیر مواردی است که من همه آنها را خودم در زندگی‌ام بهکار گرفته‌ام و مطمئن هستم در زندگی شما هم بسیار تاثیر خواهند گذاشت.

ادامه مطلب ...

راهنمای عملی خرید ‌هارد اکسترنال

iran-stars.com


دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، دستگاه‌های ضبط صدا و موبایل‌ها هر روز فایل‌های تازه‌ای تولید می‌کنند که برای ما اهمیت دارند. عکس‌های گرفته شده در آخرین میهمانی خانوادگی، فیلم‌های ضبط شده عروسی، فایل‌های صوتی سخنرانی، متن‌های تایپ شده و چیزهایی از این دست را نمی‌توان دور ریخت. پس باید آنها را در جایی مطمئن آرشیو کرد. الهه تکنولوژی خودش دست به کار شده و یک راه چاره پیش پایمان گذاشته است؛ دیسک سخت‌های خارجی.

ادامه مطلب ...

4 علت اصلی طلاق چیست؟

iran-stars.com


می‌گویند یکی از شیرین‌ترین بخش‌های زندگی، ازدواج است اما متاسفانه برای بسیاری از جوانان این شیرینی به تلخی طلاق می‌انجامد. متاسفانه یکی از مسائلی که امروزه در جامعه پررنگ‌تر از قبل شده، پدیده طلاق است. آمارها حاکی از آن است که در دهه اخیر درصد طلاق بسیار بالا رفته، به طوری که می‌گویند در شهرها  از هر 3 ازدواج، یکی به طلاق منجر می‌شود که متاسفانه پیامدهای جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. در این مطلب به علت‌های اصلی طلاق در جامعه ایران اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

خوبی ها و بدی های نان سنتی

iran-stars.com


می‌توانید زندگی بدون «نان» را تصور کنید؟ زندگی ما بدون نان شاید ممکن نباشد، یکی از مهم‌ترین بخش‌های رژیم غذایی روزانه هر فرد ایرانی، همین نانی است که هر روز سر سفره می‌آوریم. بخش قابل توجهی از پروتئین و انرژی مورد نیاز ما هم از نان تامین می‌شود. بی‌‌شک تهیه، تولید و عرضه‌ نان سالم و بهداشتی در حفظ سلامت جامعه موثر خواهد بود. آیا می‌دانید که یک نان خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ادامه مطلب ...

تصاویر تکان دهنده از قربانیان زلزله (18+)

iran-stars.com


حیدر بابا یولوم سندن کج اولدی ،          

عمروم گــئچدی ،گلمه دیم گئج اولدی،

هئچ بیلمه دیم گوزه للرون نئج اولدی

                                                                        بیلمزدیم دؤنگه لروار ، دؤنوم وار،

                                                                        ایتگین لیک وار، آیریلیق وار،اؤلوم وار 



فروشگاه بزرگ ایران استارز با ابراز هم دردی با بازماندگان این حادثه، از خداوند متعال، آرزوی آمرزش و غفران برای کشته‌شدگان، آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای آسیب دیدگان دارد.

ادامه مطلب ...

مضحک ترین صحنه در المپیک لندن +عکس

iran-stars.com


شیرجه روی آلمانی در مرحله مقدماتی رقابت‌های شیرجه سه متر مردان المپیک در گروه خود آخر شد و از المپیک کنار رفت، با وجود این ناکامی توانست به شهرت برسد!

اشتفان فک، شیرجه‌روی آلمانی است که با وجود ناکامی‌اش در بازی‌های المپیک شهرت زیادی را در اینترنت به دست آورده است.
 
فک در دومین تلاش خود زمانی که قصد داشت از روی سکو سه متر شیرجه بزند، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و دست و پایش از یک دیگر باز شدند و هر کدام به سمتی رفتند!
 
این شیرجه فک با تمسخر افراد زیادی مواجه شد و بسیاری معتقدند که عملکرد این ورزشکار آلمانی مضحک‌ترین صحنه بازی‌های المپیک بوده است.      

ادامه مطلب ...

راههایی برای آنکه همیشه لیلی و مجنون باشید

iran-stars.com


اگر با دیدن یک زندگی عاشقانه، به دنبال رازورمز عجیبی در زندگی آنها می‌گردید، دست نگه ‌دارید. لیلی و مجنون‌ها راز پیچیده‌ای برای عاشق هم بودن ندارند. برای اینکه شما هم در گروه خوشبخت‌ترین‌ها جا بگیرید، لازم نیست کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید. باور کنید همین موضوعاتی که راحت از کنارشان می‌گذرید و همین ریزه‌کاری‌هایی که هر روز فراموش‌شان می‌کنید، کلید خوشبختی شما هستند. هیجان‌های ساده‌ای که پیش از این به آنها اهمیت نمی‌دادید و درد دل‌هایی که فکر می‌کردید سر همسرتان را به درد می‌آورند، می‌توانند خیلی زود فاصله‌ای که میانتان افتاده را از بین ببرند و شما را هم به گروه خوشبخت‌ترین‌ها وارد کنند. پس برای شروع، کمی به پیشنهادهای ما فکر کنید و بعد به دنبال راه‌حل‌های ساده و تازه‌تری برای خوشبخت بودن بگردید.

ادامه مطلب ...

هشـت اصـل برای یک زنـدگی عـالی

iran-stars.com


1. صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید. قول می دهم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد.

2. در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که تفکر منفی از آن چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با قرار گرفتن در پشت یک معادله بزرگ زندگی، همه علامت های مثبت آن را تغییر داده و مانند خود منفی بسازد.

3. هیچ گاه در گره زدن طناب پاره شده دوستی تعلل به خرج ندهید، گاهی اوقات غرور بیجا سبب می شود که حتی همسران خوب توجهی به گسستگی ریسمان بین خود ننمایند. مطمئن باشید گره زدن به خاطر کمتر نمودن طول طناب، نزدیکی را بیشتر می کند.

ادامه مطلب ...

7 قانون 2500 ساله برای رسیدن به خوشبختی

iran-stars.com


چه می‌خواهید؟
یک کار خوب؟
یک رابطه عاشقانه بادوام؟
سفر یک ساله در اقیانوس آرام در کشتی مجلل خودتان؟
یا فقط بهتر کنار آمدن با خودتان؟

شاید یک یا چند مورد از اینها را در زندگی بخواهید. اما ورای همه اینها و خیلی آرزوهای دیگر، همیشه آرزوی رسیدن به خوشبختی وجود دارد.

یک راه عالی برای پیدا کردن نکات مفید و امتحان‌شده این است که به عقب برگردید. به تاریخ نگاه کنید. ایده‌هایی را پیدا کنید که طی چند هزار سال گذشته بارها و بارها امتحان شده است. در زیر به 7 مورد از این نکات اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

چگونه با درآمد متوسط ثروتمند شویم؟

iran-stars.com


شکی نیست که همه می‌خواهند پولدار شوند؛ کتاب‌های زیادی در این باره نوشته شده، افراد بسیاری با ادعای اینکه می‌توانند راه‌های ثروتمند شدن سریع را به شما بیاموزند، کلاس‌هایی برگزار می‌کنند. در روزنامه‌ها و اطراف شما، افراد ثروتمندی نکته‌هایی برای پولدار شدن بیان می‌کنند و گروهی هم تضمین می‌دهند که می‌توانند شما را در مدت کوتاهی ثروتمند سازند. با وجود این، بیشتر این روش‌ها در دنیای واقعی جوابگو نیستند و دلیلش این است که مهم‌ترین جزء فرایند ثروتمند شدن شما، خودتان هستید. بدون دانش عمیق، ریسک‌پذیری، انعطاف‌پذیری، اراده، زمان و...  این توصیه‌ها و روش‌ها مسلما راه به جایی نمی‌برند. در هر صورت ما هم در این مطلب قصد داریم چند نکته را برای ثروتمند شدن به شما گوشزد کنیم. اگر پولدار نشدید، بدانید تقصیر خودتان بوده است.

ادامه مطلب ...

بهترین و بدترین نوشیدنی‌های ماه رمضان کدامند؟

iran-stars.com


باتوجه به اینکه در فصل تابستان حدود 15 تا 16 ساعت روزه داری به طول می‌انجامد، قند خون پایین می افتد و آب بدن خیلی کم می شود. بنابراین باید از نظر فیزیولوژیک  به این کمبودها پاسخ داده شود. باز کردن روزه با مقداری آب، شیر یا چای رقیق و گرم به اضافه 2 تا 3 خرمای کوچک یا حلوا و شیرینی ساده، از یک طرف کم آب بدن را پاسخ می دهد و از طرف دیگر قند خون را به حالت طبیعی بر می گرداند.


بهتر است که چای غلیظ مصرف نشود زیرا کافئین زیاد در چای ترشح اسید معده را زیاد می کند و باعث مشکلات گوارشی از جمله ریفلاکس یا بازگشت اسید به مری می شود به خصوص اگرفرد از قبل چاقی و اضافه وزن هم داشته باشد. بعد از آن نیز می توان از یک میان وعده مانند نان و پنیر و مقداری مغز گردو به اضافه خیار و گوجه فرنگی و سبزی خوردن یا کاهو استفاده کرد و نیم‌ساعت بعد از گروه میوه ها و سبزی های فصل به مقدار کم درحد یک تا  دو واحد می توان مصرف کرد و  30 تا 45 دقیقه بعد هم شام خورده شود.

ادامه مطلب ...

هوندا: من در 99درصد کوششهایم شکست خوردم

iran-stars.com


«دنیای چرخ‌ها» مجله  مورد علاقه پسربچه نوجوانی بود که هر روز با علاقه  صفحاتش را ورق می‌زد و تنها مجله‌ای بود که او وقتش را پای دیدن تصاویر و مقالاتش صرف می‌کرد تا اینکه روزی، آگهی استخدام یک شرکت اتومبیل‌سازی نظرش را به خود جلب کرد. آگهی درباره استخدام شرکت «آرتی شوکاتی توکیو»  بود که به یک شاگرد تعمیرکار نیاز داشت.


 پسر بدون هیچ معطلی درخواست کارش را به شرکت داد و  با تصمیمش موافقت شد. علاقه به اتومبیل و داشتن جدیت در کار، باعث شد که مدیر شرکت به او پیشنهاد باز کردن شعبه‌ای در دهکده‌اش بدهد و او مجبور بود گاهی اوقات تمام شب را نیز کار کند. تقریبا 20سالش بود که سرانجام تصمیم گرفت به صورت مستقل کار کند و در کنار این فکر، جرقه دیگری نیز به ذهنش خطور کرد و آن ثبت اختراعش بود. نوجوان خوش‌ذوق اما با جیب خالی، کسی نبود جز«سوئی چیرو هوندا» که  در سال 1938 دانشجوی فقیری بود که  تنها آرزویش این بود که یک حلقه پیستون طراحی کند و آن را به شرکت تویوتا بفروشد. او برای این کار پس‌اندازهای کمش را صرف خرید قطعه می‌کرد و حتی جواهرهای زنش را نیز فروخت.

ادامه مطلب ...

7 آنتی ویروس برتر برای ویندوز 8

iran-stars.com


این آنتی ویروس ها بهترین گزینه ها برای استفاده در ویندوز ۸ هستند و میتوانند امنیت رایانه شما را در بالاترین سطح تامین کنند. در ادامه این هفت آنتی ویروس را به شما معرفی خواهیم کرد که ویندوز ۸ به طور کامل از آنها پشتیبانی میکند.

ادامه مطلب ...

با ورود اینترانت چه بر سر اینترنت می آید؟

iran-stars.com


 اینترنت ملی یا همان «اینترانت» قرار است از شهریور ماه سال جاری در کشور اجرایی شود.

 اینترنتی که در آن کاربران تنها می توانند از سایت های تعریف شده در آن استفاده کنند. قرار است با راه اندازی اینترانت یا اینترنت ملی در کشور سرعت دسترسی کاربران به سایت های داخلی افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد اما به دنبال آن موضوع دسترسی به اینترنت جهانی با حاشیه های تازه ای مواجه خواهد شد.

همین نکته باعث شده بسیاری از کاربران اینترنت نگران باشند که آخر و عاقبت اینترنت جهانی چه خواهد شد. یعنی آیا قرار است اینترنت داخلی جایگزینی برای اینترنت جهانی باشد یا در کنار آن خدمات لازم را به کاربرانش ارائه دهد؟

ادامه مطلب ...