ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام من و تو با فرمت Mp3

iran-stars.com



آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بابک مافی به نام من و تو

| پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید. |


حجم: 3.70 مگابایت


iran-stars.com 


iran-stars.com

نظرات 2 + ارسال نظر
سپاس یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

شما موزیک میذاری پشت سرش میگی گذاشتن موزیک در وبلاگ جالب نیست!

یادم نمیاد همچین حرفی بهتون زده باشم, اگه هم گفتم منظورم آهنگ های فلش بود که وقتی وبلاگ رو باز می کنی میخونن.

نرگس یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام ... من عاشق بابک جون هستم نمیدونم کیا بابک رو میشناسن ولی میخوام بگم انتخاب خوبی داشتن دوستون دارم ... بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد