ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

آیا می‌دانید این تنها عکس نیل آرمسترانگ بر روی کره ماه است!

iran-stars.com


برای او تنها ماموریتش و کشورش اهمیت داشته و نه خودش و نه عکس گرفتن بر روی کره ماه! تا امروز تبدیل به قهرمانی شود که همه به او احترام می‌گذارند.


تیترآنلاین: نیل آرمسترانگ اولین انسانی که قدم بر روی کره ماه گذاشت همین چند روز پیش درگذشت. او اولین انسانی بود که قدم بر روی کره ماه گذاشت اما در واقع می‌‌توان گفت که آرمسترانگ اگر قرار بود با عکس‌هایش حضور بر روی کره ماه را ثابت کند با مشکل مواجه می‌شد چرا که تنها یک عکس از حضور او بر روی کره ماه وجود دارد که آنهم به صورت تصادفی گرفته شده است.


بله! در تمامی تصاویر این آلدرین همسفر آرمسترانگ است که در تصاویر دیده می‌شود و نهایتا شاهد تصویر آرمسترانگ بر روی شیشه کلاه آلدرین هستیم. اگر می‌خواهید به سایر تصاویر آرمسترانگ اشاره کنید باید بگویم که در هیچکدام از انها صورت آلدرین به صورت مشخص قابل رویت نیست. حالا به دلیل منحصر بفرد بودن این عکس پی بردید؟!

این عکس توسط دوربین قرار گرفته بر بالای سفینه ایگل (عقاب) در لحظات اول قدم گذاشتن آرمسترانگ بر روی کره ماه گرفته شده و دقیقا با همان کسری از ثانیه که نور بر روی ویزور کلاه فضایی آرمسترانگ نتابیده، مصادف شده تا چهره آرمسترانگ به صورت کامل مشخص شود.

این تصویر را از نگاهی دیگر هم می‌توان دید تا پی به شخصیت نیل آرمسترانگ هم ببریم. تصور کنید او اولین انسانی بود که پا بر روی کره ماه گذاشت اما با توجه به چند خطی که بالاتر نوشتم می‌توانید به این موضوع پی ببرید که برای او تنها ماموریتش و کشورش اهمیت داشته و نه خودش و نه عکس گرفتن بر روی کره ماه! تا امروز تبدیل به قهرمانی شود که همه به او احترام می‌گذارند.


iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد